Bara tråkigt.

Jag trodde det skulle vara svårare än det här faktiskt. Trodde att jag inte skulle kunna motstå frestelsen. Men nu är det så att jag klarar mig. Det enda själet till att jag faktiskt valde att sluta röka var för att jag inte vill vara en dålig förebild åt min syster eller göra min pappa besviken (han vet fortfarande inte ens att jag rökt) och att det skulle vara ett plus åt min hälsa. Men jag måste säga att jag blir rastlös. Gah. Skulle vara nice med en cigg. Och ja. Jag har sagt att jag får röka under fester, för att jag menar min pappa eller min syster är aldrig där när jag festar då spelar det ju ingen roll.

Tycker bara det är lite tråkigt. Att inte röka dvs. Känns dumt att säga för det är ju så mycket bättre att vara rökfri och ja.. Men .. Sak samma. Jag ska klara av mer än tre vardagar..

Bara tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0