20100902

Jag har svårt att vara sjuk ändå så känns det som att det är allt jag är. Jag har bokad tid hos en läkare 10.40. Min hals är helt weg. Uppsvullen och jag kan knappt svälja. Har haft feber de senaste dagarna (dock inte idag, tror jag iaf) och min sömnrytm är helt kaputt. Jag la mig igår klockan åtta vaknade tio (på kvällen) gick och la mig igen vid ett somnade fem vaknade sju. Jag klarar inte av hela nätter det är för jobbigt. Min nacke och rygg är öm och vad skulle jag inte göra för en QP cheese meny. Jag är sjukt hungrig eftersom allt jag ätit de senaste dagarna har varit en/två portioner soppa per dag. Min hals klarade knappt av det heller. Min mage värker eller ja. Hela min kropp värker.

Så har jag ångest över att jag säkert har missat en massa i skolan nu också. Tisdag, onsdag och nu torsdag. Tur som det är så är de mina korta dagar. Idrott, Engelska, Svenska, Spanska, Latin, Naturkunskap och Filosofi. För tre dagar är det ganska lite. Men jag antar också att jag kommer missa skolan imorgon it adds up to almost an entire week.

Mamma och de kom hem inatt. Eller igår kväll. Vid elva tiden.

Jag skulle skriva något men jag har totalt glömt bort vad det var. Om det kommer upp får det bli ett nytt inlägg.


Kaulitz tvillingarna fyllde 21 igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0