Sunday

Mormor och min yngsta moster var idag och hälsade på. Mamma fick fnatt tidigare och började baka som en galning. Så brownies och bullar (som smakade för det mesta bara jäst) blev det. Mamma bjöd då över mormor, moster och en till moster. En moster kom inte. Höhöh.

Men iallafall jag fick gå hämta pizza efter det åt vi brownies. Mys. Vi kollade även på Phineas och Ferb på Disney Channel XD. De har maraton weekend och min syster älskar det programmet. Börjar tröttna lite efter en hel helg med en och samma serier. Idag kom typ samma avsnitt som igår. Höll på bli galen. Jaja.

Systerfri vecka nästa vecka. Och nästa vecka, vet ni vad som händer då?

Jo på fredag åker jag till Finland. Nice nice nice nice. Har faktiskt saknat det hela :)

Imorgon har jag bild och jag har valt en jätte fin bild att måla av. Lite tagg för skolan, missade torsdag och fredag förra veckan. Torsdagen för jag orkade inte, fredagen för att det var snökaos och jag gissade lite på att pendeln skulle vara liiiiiite sen. Sjukanmälde mig. Jag funderar på att skylla på att jag var magsjuk. .. Yes.

Hörs lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0