Älskade ni

Såhär random fredag/lördag natt. Gick på samlingen idag, första för mig i år. Slavs har verkligen blivit bättre i år!

Höll på missa mitt plan till Finland pga rusningstrafik. Fick halft bråka med personalen på bromma flygplats för att få in mitt bagage in i planet. Lite fail. Failade resan totalt. Fick en ny vän. Kul var det iaf. Rökte i rökrummet i Vanda flygplats i Helsingfors. Mötte upp pappa och hans flickvän Katja. Åkte till min lilla by. Min. Höhöö. Väntade tills alla gått och lagt sig. Gick och rökte. Pappa vet inte att jag röker. Men jag har en känsla av att jag måste come clean annars kommer det inte funka i längden här. De kommer märka någongång. Som tur är så är jag faktiskt arton och får göra som jag vill. Det gör det dock inte lättare. Vill ju inte göra pappa besviken. Icke rökare som han faktiskt är och varit hela sitt liv.

Kusin kommer till Hangö imorgon. Saknar henne <3

Sov sött nu alla ni där borta i landet tvärs över Östersjön. Jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0