Tomorrow, tomorrow. I'll love you tomorrow.

Det är sjukt hur skolan börjar imorgon. Känns som igår vi slutade läsåret och gick på sommarlov. Nu har det gått tio veckor, fem av dessa då jag jobbat tre som varit helt .. något, kan inte ens minnas dem, en vecka som var helt och totalt galen i Berlin och den sista som har varit helt retarded.

Imorgon drar mamma, Andreas och Cassandra till Canarieöarna och jag har en vecka för mig själv. Lördagen hoppas jag blir vild. God know I need it. Idag skulle jag städa men fan jag pallar inte. Måste typ Scheiβen nu typ också. Måste få allt klart för festen på lördag och måste också förbereda allt till skolan också.

Livet starts and dies at the same hour typ. Skumt det dock. Med att skolan börjar känns det som att mitt sociala liv kommer dö ut, samtidigt känns det som att det verkliga livet tar sin början igen. Livet då allt kretsar kring skolan.

- När slutar jag idag? Nej förlåt jag slutar för sent för att hinna till det..
- När börjar jag imorgon? Nej förlåt jag kan inte komma jag måste vakna klockan sex imorgon..
- När har vi lov? Ska vi ha fest då? Ja klart som fan!
- Har du fest på lördag? Jag vet inte om jag kan komma måste plugga, språkvecka nästa vecka..
- Förlåt kan inte komma på fika, jag har ett stort prov i över morgon måste plugga..

Fy fan. Men ändå så har man då koll på datumet och dagen. Under sommar lovet är det såhär.

- Ska vi ut? Ja fan! Men oj.. Det är tisdag idag.. Typ.. Harry B James fram till två? Är det värt det?
- Ska vi ut? Ja fan! Ojdå.. Pengarna är slut, du vet hur det är när man inte får studiebidraget under sommaren..
- Ska vi till stan? Sure.. OJ JAG VAKNADE FÖRST NU OCH KLOCKAN ÄR FYRA OCH JAG SKULLE MÖTA HENNE VID TOLV! FAN!

Jaja. Lov är alltid bättre än vardagar. Eller hur man nu än säger det. Fast det är ju klart när skolan kommer så tänker man på så mycket annat och man har inte riktigt tid att tänka på det man egentligen inte vill tänka på men inte kan sluta tänka på.

Jag ska sluta nu. Med det här inlägget alltså. Blev lite längre än jag planerat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0