Stockholm ligger öde och världen håller andan

Jag är kär.

Carolina Wallin Pérez - Pärlor.mp3
Found at: FilesTube

Jag är kär. Även om jag inte är såhär något stort fan av Kent så är den här covern bara för underbar. Jag är kär.

Vet inte hur många det är som fortfarande orkar läsa min bajsblogg.. (pga min fula updatering) men det är fest på lördag. (Förlåt Elena men det är för många som inte kan på fredag och jag vågar inte direkt störa mina grannar två dagar i rad)

Pinsam fylla i lördags också. Även om jag kontrollerade mig själv. Förlåt och tack till både Felicia och Meliina som orkade lyssna på mitt tjat mitt i natten. Älskar er.

Plus att jag tappade mina jävla nycklar när jag skulle ta min jacka eller busskort? Shit the same. Tappade dem i vilket fall som helst. Det märkte jag dock först idag när jag satt på tåget hem. Skulle ha varit ganska skit ifall jag skulle ha åkt hem då när nattbussen paja istället för att dra till Johanna på "efterfest".. Mitt i natten i Tumba utan nycklar.. Bad. Var hos min moster hela dagen tills mamma och Andreas kom hem. Det var nice även om det enda jag ville göra var att gå hem och typ städa och sova. Och Groβ machen typ.

Men men njut av låten.


Bjuder på en bild från Berlin när jag precis har hånglat upp en tysk, som hjälpte oss att hitta.. Vilket vi inte gjorde förrens vi tog taxi ;PppppPPPppPP .. Eller något.. Precis shit the same. Natti nattiiii ..

Kommentarer
Postat av: meli

""Friends don't become lovers" Eller ja vänner blir inte tillsammans. Mietin sitä koko ajan. Kärlek förstör vänskap. Förstör Vänskap. Vänskap. Silti mun pää .. ja mun.. Alapää.. hehe sanoo TEE SE! VAAN VITTU GO FOR IT!"



mietin ihan samaa mut se on nii vaikeet ku toi alapää on nii hyvä saamaa tahtonsa läpi.. ^^' när jag är med ... svartsjuka psykopaten.. så är jag glad och tänker på inget annat eller annan, men när jag inte är med honom så tänker jag bara på "i" och hela min kropp bara skriker efter honom.. och när jag är med dem båda så vill jag bara ha "i"... o_O confusing..

2010-08-23 @ 11:12:58
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0